• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Çorum Valiliği
Çorum İl Özel İdaresi
Çorum İl Özel İdaresi
Çorum İl Özel İdaresi
  • İL ÖZEL İDARE
    Yönetim Teşkilat Şeması Müdürlükler İlçe Özel İdareler-Haritalar İLETİŞİM Komisyon Raporları İl Genel Meclisi İl Encümeni Kamu Hizmet Standartları Bütçe Gelir-Gider KHC Bütçe Stratejik Planlar Performans Programları Faaliyet Raporları
  • YATIRIMLAR
    Yatırım Listeleme
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Meclis Gündemleri Meclis Kararları Encümen Kararları Encümen Gündemleri Komisyon Raporları Resmi İlan Portalı Denetim Komisyonu Raporları
  • İLETİŞİM
°C
4
Mart2021
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
    • Teşkilat Şeması
    • Müdürlükler
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
      • Encümen Müdürlüğü
      • Hukuk Müşavirliği
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Strateji Geliştirme Müdürlüğü
      • Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
      • Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
      • Tarımsal Hizmetler Müdürlüğü
    • İlçe Özel İdareler-Haritalar
    • İLETİŞİM
    • Komisyon Raporları
    • İl Genel Meclisi
      • Meclis Başkanı
      • Meclis Üyeleri
      • İhtisas Komisyonları
    • İl Encümeni
      • İl Encümeni Başkanı ve Üyeleri
      • İl Encümeni Görevleri
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Bütçe Gelir-Gider KHC
    • Bütçe
    • Stratejik Planlar
    • Performans Programları
    • Faaliyet Raporları
  • YATIRIMLAR
    • Yatırım Listeleme
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • Encümen Kararları
    • Encümen Gündemleri
    • Komisyon Raporları
    • Resmi İlan Portalı
    • Denetim Komisyonu Raporları
  • İLETİŞİM

-Mali Hizmetler Müdürlüğü

    Abdulkadir AYDOĞAN
Mali Hizmetler Müdürü
 
Tel           : 0364 225 74 00 / 355
Faks        : 0364 225 74 09
E-Posta   : abdulkadir.aydogan@icisleri.gov.tr
 
 
 
GÖREV VE YETKİLERİ
 
 
 
1- İlgili mevzuatı çerçevesinde idare gelirlerini tahakkuk ettirmek, gelir ve alacaklarının takip ve tahsil işlemlerini yürütmek,
2-İl Özel İdaresinin mülkiyetinde veya kullanımında bulunan taşınır ve taşınmazlara ilişkin icmal cetvellerini düzenlemek,
3- Kişi ve kurumlar tarafından talep edilen arsa ve arazi tahrir ile vergi kayıtlarını vermek,
4-İl Özel İdaresi mülkiyetinde bulunan taşınmazların bedelsiz devir, kira ve tahsislerinin alınması, tahakkuklarının yapılması ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
5-İl Özel İdaresi’nin mülkiyetinde bulunan gayrimenkullerin envanterlerinin çıkarılması, sicillerinin tutulması,
6- Gelirlerin tahsili, giderlerin hak sahibine ödenmesi, maaş tahakkuklarının gerçekleştirilmesi, tüm mali işlerin kayıtlarının yapılması ve raporlanması,
7-Ödemeye ilişkin mevzuatında öngörülen belgelerin tamam olup olmadığı ile maddi hata bulunup bulunmadığının kontrol edilerek hak sahiplerine ödemelerini yapmak,
8-Ödemelerde yetkililerin imzasını aramak,
9-Hak sahiplerinin kimliklerine ilişkin belgeleri kontrol etmek,
10-Muhasebe kayıtlarını bilgisayar ortamında tutmak,
11- Banka dekontlarını günlük olarak ilgili bankalardan temin ederek, günlük mutabakatı sağlamak,
12- Vergi daireleri, sigorta ve emekli sandığı kesintilerini ödemek,
13-Banka iş ve işlemlerinin, vadeli ve vadesiz hesapların takip ve kontrolünü yapmak,
14- Vergi beyannamelerinin düzenlenerek ilgili vergi dairelerine verilmesi,
15-Bankalar aracılığı ile gelen muhasebe birimini ilgilendiren paralar için teslimat müzekkeresi kesmek, bu şekilde gelen paraların özel idare hesaplarına intikal edip etmediğini takip etmek,
16- Aylık hesaplar kontrol edilerek denkliğinin sağlanması,
17-Muhasebe iş ve işlemlerinin arşivlenerek denetime hazır halde bulundurmak,
18-İlçe hesaplarının kontrollerini yapmak,
19-Yıl sonu hesabında gelir kesin hesap cetvelleri ve gider kesin hesap cetvellerinin denklikleri ve tutarlıkları sağlandıktan sonra idare hesabının verilmesi için geçen yıldan devir, yılı içinde yapılan işlem (giren-çıkan) ve yıl sonunda idare hesabı devir durumlarını gösterir nitelikteki cetvelleri ve mizanı hazırlamak,
20-18 Ocak 2007 gün ve 26407 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Taşınır Mal Yönetmeliği gereğince iş ve işlemleri yapmak, birimler arası koordinatörlük görevinin yapılmasını sağlamak,
21-Kurum dışı gelen paraların emanet işlemlerinin yapılarak ödenmesini sağlamak,
22- 1319 Sayılı Emlak Vergisi Kanununa göre belediyelerce tahsil edilen %10 Taşınmaz Kültür Varlıklarının korunması katkı payının tahsilatının yapılması ve ödeme işlemlerinin gerçekleştirilmesini sağlamak,
23-Her ay mizan bilgilerini Kamu Hesapları Bilgi Sistemine aktarmak,
24-İdaremizce alınan teminat mektuplarının kayıtlarını ve muhafazasını sağlayarak süresi dolan teminat mektuplarının süre uzatımını veya iade işlemlerini gerçekleştirmek,
25- Birim bütçesini hazırlamak,
26-İlçelere ve diğer birimlere muhasebe konusunda danışmanlık yapmak,
27- Malî kanunlarla ilgili diğer mevzuatın uygulanması konusunda üst yöneticiye ve harcama yetkililerine gerekli bilgileri sağlamak ve danışmanlık yapmak,
28-İl Özel İdaresi’nin diğer kurumlar nezdinde takibi gereken malî iş ve işlemlerini yürütmek ve sonuçlandırmak,
29- Malî konularda üst yönetici tarafından verilen diğer görevleri yapmak.
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Çorum Valiliği
  • İl Jandarma Komutanlığı
  • İl Emniyet Müdürlüğü
  • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü Bilgi Sistemi
Mimar Sinan Mahallesi İnönü Caddesi No:167 P.K.19100 ÇORUM
0 (364) 225 74 00